sobota, 18 maja 2013


Hej, hej, hej!


Dzisiaj jest fajny dzień! Byłam sobie na zakupach z mamą mą i siostrą. Nogi mnie tak bolą, że mam ochotę je uciąć tasakiem. No, ale nie ważne. Butów dzisiaj nie kupiłam, bo nie zdążyłam już. Chodziłyśmy z dobre 3 godziny, a nawet więcej i ja miałam szczerze dość jak na jeden raz.  Ale w następną sobotę myślę, że już będę je mieć. Kupię inne niż zamierzałam, bo jak weszłam Foot Locker'a to zakochałam się w czerwonych air max'ach. Wiem, że już duża większość moich znajomych ma air max, ale ja chcę trochę inne. ogółem to pani rozdawała taką słodką małą cole :3
ogólnie to chodzili sobie po mieście supermeny i batmany i zaczepiali ludzi, hahaha. przytulali i te inne sprawy, wiecie, te takie bajery. Nie kupiłam dziś zbyt dużo;] bo jakoś nie mam zbytniej potrzeby na więcej :))))))))))
Legginsy - primark, 6.00f

 koszulka - primark, 4.00f
 kolczyki ćwieki z łańcuszkiem- claire's, 4.00f
 kolczyki krokodyle - claire's, 4,00f
także ogólnie jestem dość zadowolona.
ale nie mogę doczekać sie soboty, bo moje wymarzone butki już będą moje. no i oczywiście nie mogę się doczekać aż pojedziemy po aparat, a to będzie za niedługo. jak na razie, to Natalia służy mi jako fotograf, hahahaha <3
A teraz sobie siedzimy i no life z nas. a raczej kafejka jak to powiedział mój szwagier. ogólnie u mnie jest fajnie, gdyby nie jestem fakt, że zawiodłam się na osobie która była dla mnie jak rodzina. ona już nigdy nie będzie dla mnie tak ważna jak kiedyś NIGDY................ no, ale co było to się nie odstanie i ja nic na to nie poradzę. :) ja już sobie idę, bo muszę się zająć Natką :)
Jutro rano pewnie jakieś zdjęcia będą, bo NATU ma wenę :) póki co mam takie fajne cośśśśś
dobranoc misiaczki i udanej niedzieli! I dziękuję Wam, że z dnia na dzień, mam coraz więcej wyświetleń

ZAPRASZAM!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy