nie ma nic złego w tym, że chce się mieć lajki, czy obserwatorów, ale moim zdaniem na coś takiego trzeba zapracować. Ludzie myślą, że mają 'fejm', bo przy jednej odpowiedzi mają po 60 lajków, nie, ale tak nie jest. Jeśli faktycznie byłbyś fejmem to na pewno bym o Tobie słyszała. Lajkując innym wiemy, że 3/4 się odwdzięczy też lajkami. Dlatego moim zdaniem to nie ma sensu.
Jeżeli chodzi o intsta, to jest coś podobnego. Ludzie piszą 'follow for follow' tylko po to, żeby mieć obserwatorów miliony, ale co z tego jezeli przy tych 500 obserwatorów powiedzmy, będziemy mieć po 15 like? ja to nazywam martwym follow, bo obserwujemy tę osobę, ale pewnie przeglądając główną stronę nawet nie popatrzymy na zdjęcie :-)
Nie rozumiem myślenia innych ludzi, widocznie tak bardzo zalezy im na 'rozpoznawalności' czy też tej liczbie follow żeby później pochwalić się znajomym, że piszą po miliony profilach jakieś takie rzeczy:-)
Przyznam się, na początku kiedy miałam aska, przez jakiś miesiąc wysyłałam jakieś 10/10 like. Ale teraz mogę wam przysiąc NIGDY nie napisałam czegoś takie NIGDY. czyżbym była cyborgiem i nie pragnęła sławy? :O
No nic..
Wcześniej wspaniałomyślna Julka twierdziła, że się pouczy trochę ang........hmmmm, wyszło na to, że rysowałam sobie Naruto, tańczyłam, śpiewałam i JADŁAM!!!! Jutro już szkoła... strasznie nie chce mi sie iść :cccc Na prawdę straaaaasznie!!!!!!
Zaraz pewnie będę się szła uczyć coś z PE i kłosa się naucze robić samej sobie, bo komuś umiem :////
A w czwartek przyjeżdża Kwiatu <3 <3 <3 <3 <3 <3 MY BIG LOVE!!!!! hahaha, będę mieć tego ciumcioka na tydzień, genialnie! :-)
Lecę hehehe, paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:*
http://instagram.com/_sm00ke_ - follow bo jak nie to sie zabije :-((((((

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz