środa, 19 lutego 2014

FERIEE!!!

oh tak, od początku tego tygodnia mam ferie! jest bardzo cudownie muszę wam powiedzieć!! całymi dniami mogę siedzieć w domu w piżamie przed komputerem oglądając filmy, bajki, seriale cokolwiek, lub po prostu sobie leżąc słuchając muzyki! ale muszę wam przyznać, że mimo tego że są ferie, czuję pewien niedosyt, myślę, że to dlatego, że ze zawsze w szkole działo się coś, co przez cały dzień było jakimś takim 'tematem' z którego można było się pośmiać, lub po prostu niektóre osoby przyprawiały mnie o uśmiech na twarzy!
pogoda muszę przyznać, że jest bardzo fajna, dlatego ostatnio wybrałam się na zdjęcia z Pauliną, oto efekty!

to są dwa ulubione zdjęcia ze wszystkich zdjęć jakie w ogóle zrobiłam Paulinie, na prawdę, ona jest rewelacyjna:( 
ja też mam parę fotek, ale to później;)
Ogólnie można powiedzieć, że 'odnowiłam' mojego YouTube. Mimo wszystko filmiki nie pojawiają się często, robię je wtedy kiedy moim zdaniem jest taka konieczność i kiedy po prostu moim zdaniem jest warto na jakiś temat się wypowiedzieć. niżej znajdziecie linki do wszystkich moich stron na których obecnie się udzielam, także jeśli mój blog Ci się podoba, albo w jakiś sposób moja osoba Cię zaintrygowała dawaj follow, nie krępuj się. hahaha ej dziwie się, że takie coś napisałam, na prawdę hahahahahahahahahahahahahahahahaha. 
No ale nie ważne. Jak już mówiłam, pogoda super, jest na prawdę bardzo ciepło, także, wychodzimy na dwór i nie marzniemy przy tym! Wyśmienicie <3 
wydaje mi się, że chyba będę szła już spać, bo jest już prawie godzina 1:00, także nie mam pojęcia kiedy następnym razem napiszę, ale spodziewajcie się tutaj czegoś, dobranoc:* 


czwartek, 6 lutego 2014

filmy!

hej hej hej. ostatnio pisałam tutaj o książkach które w jakiś sposób mnie zaciekawiły. i na asku ktoś mi napisał, żebym napisała to samo o filmach. więc naszła mnie teraz wena na post, także zapraszam do czytania:>
Ogólnie kocham oglądać filmy, nie wszystkie gatunki za to. Właściwie nie mam określonych gatunków filmów, które lubię, a które nie. To jest na zasadzie, że jeśli usłyszę, że jakiś film jest fajny, lub polecany, po prostu go oglądam, a jeśli film na prawdę mi się spodoba, oglądam go za jakieś 2 miesiące, ponownie.
Jak możecie się domyślić, filmem który lubię szczególnie są to wszystkie części Harrego Pottera, ale nie ma się co dziwić hehe.
Kolejnym filmem jest to Zielona Mila, którą oglądałam na prawdę wielokrotnie i ten film jest moim zdaniem tak przecudowny, że nie mam nawet słów żeby go opisać:>
Ostatnio... Hmmm, może nie tak ostatnio ale jakiś czas temu, bardzo dużo czytałam o filmie 'My dzieci z dworca zoo' książka podobno jest dużo lepsza niż film, ale nie o tym tutaj mowa. Film jest o tym jak 14 letnia dziewczyna poznała chłopaka, zaczęła ćpać, zaczęło brakować im pieniędzy, dlatego robiła dobrze jakimś kolesiom i w ogóle. Film moim zdaniem jest na prawdę bardzo wart uwagi, nie tylko można się wciągnąć samym oglądaniem ale także wynieść coś pożytecznego z tego filmu.
Kolejnym filmem jest to horror. Tak.. Ogólnie boję się horrorów, może nie samych filmów w trakcie oglądania, ale mojej wyobraźni.. ugh.. Jest to 'Obecność'. Pewnie wielu z Was oglądało ten film. Byłam na nim w kinie z Rzeszowie ze znajomymi i muszę Wam powiedzieć, że to jest chyba jedyny horror, który mnie tak bardzo zaciekawił. Mimo tego, że scenariusz jest bardzo przewidywalny i tak jest bardzo interesujący. Wiecie standardowo rodzina przeprowadza się do starego domu na odludziu, gdzie zginęło tam kilkanaście osób i w tym domu straszy, dzieją się dziwne rzeczy. Później ktoś z rodziny, wzywa specjalistę, odbywają się egzorcyzmy, bo duch nawiedza kogoś z rodziny, bla bla bla. To jest dokładnie coś takiego. Na prawdę bardzo polecam Wam ten film jeśli go nie oglądaliście.
Kolejnym filmem, a raczej nie filmami, tylko bajkami, są to wszystkie bajki Disney'a. Tak wiem, to może wydać się Wam trochę dziwne, dlaczego oglądam bajki Disney'a... Może dlatego, że wychowałam się na nich i są one niezbędne w moim życiu. Mam z nimi dużo wspomnień, ale także uczą. Szczerze mówiąc nie podoba mi się tutejsza produkcja jakichkolwiek bajek animowanych, ale cóż.
Właściwie musze Wam powiedzieć, że nie przepadam za komediami, ale jest taka jedna, która mnie w jakiś sposób ruszyła. 'Angus, stringi i przytulanki'. Film jest ogólnie o tym, jak pewna nastolatka przychodzi na bal przebierańców, na którym zostaje upokorzona, bo jako jedyna przebrała się za Oliwkę. Później do jej szkoły przychodzą nowi chłopcy, ona poznaje jednego z nich, później są małe komplikacje, ale się kochają bla bla bla znowu, haha. nie jest to aż tak śmieszna komedia, ale występuje w tym filmie mega przystojny aktor, więc szkoda tego nie obejrzeć haha.
I ostatnim filmem jest '3 metry nad niebem' i jego kontynuacje 'Tylko Ciebie chcę' nie jestem fanką romansideł, szczerze te dwa filmy są jedynymi romantycznymi filmami, które właściwie oglądnęłam do końca i nie żałuję żadnej spędzonej chwili przy tym filmie. Według mnie jest to też bardzo dobry wyciskacz łez, lepszego na prawdę nie znam. Jest to o pewnym mężczyźnie, który ma można to tak nazwać problemy z agresją? Ma za sobą ciężkie przeżycia, ale poznaje dziewczynę (brzydulę) w której się zakochuje, ona się zmienia przez niego, jadą na wyścigi, przyjaciel mężczyzny ginie w wyścigu, jej przyjaciółka bardzo to przeżywa, bo to był jej chłopak, wszyscy tracą ze sobą kontakt a mężczyzna wyjeżdża do Londynu, to jest pierwsza część. W drugiej części, wraca do swojego miasta, poznaje kolejną dziewczynę, która jest wydaje mi się jeszcze bardziej wyjątkowa niż poprzednia. Pozwala jej prowadzić swój motocykl, czego nigdy nie robi, znajduje sobie pracę tam, bla bla bla. już mnie palce bolą od pisania haha. w każdym razie na prawdę bardzo bardzo bardzo polecam te 2 filmy:)
Ogólnie wszystkie filmy, które tutaj wymieniłam według mnie są warte uwagi, także jeśli macie chwilę czasu, być może wieczór lub cały weekend, haha na prawdę polecam wam włączyć, któreś z tych filmów:)

* * * 
A u mnie ogólnie jest jak jest, dziś po szkole byłam na treningu z koszykówki i niestety moja kochana kostka u nogi się odezwała i mnie nieziemsko boli.  w szkole no jakoś jest chociaż nie za dobrze, ale popracuję nad tym. jutro w końcu jest piątek tak strasznie się cieszę, że w końcu będę mogła przespać te 2 dni haha:) 
A ja was już zostawiam, bo jest dośc późno a ja jestem zmęczona bardzo po tym treningu, także jeśli masz jakiś pomysł na post lub chciałbyś o czymś usłyszeć ode mnie, napisz do mnie na asku @julczakurczak :> 
Dobranoc misie pysie CO haha :-*
 tu jule macie bo piekna:*
 





wtorek, 4 lutego 2014

Książki

Wow. Nigdy nie sądziłam, że napisze post o książkach. na prawdę.. Od razu powiem, że nie jestem zbyt wielką fanką czytania książek, mimo tego, jest parę takich, które na prawdę uwielbiam a wręcz ubóstwiam. Między innymi jak możecie się domyślić są to książki o 1D, pierwszą ich książkę 'Siła marzeń, życie w One Direction' skończyłam już bardzo dawno temu, natomiast teraz jestem w trakcie czytania książki 'Where we are' czyli 'Gdzie jesteśmy', mam tę książkę w języku angielskim, bo będąc kiedyś w tesco na zakupach zobaczyłam tę książkę i powiedziałam, że fajnie byłoby mieć książkę po angielsku.. Więc powiedziała, że mogę ją wziąć. Jest to dla mnie też można powiedzieć wyzwanie, bo jednak nie rozumiem wszystkiego co jest w tej książce napisane, aczkolwiek rozumiem dość dużą ilość tego co jest w niej napisane. Wiele tutaj o tej książce mówić, nie będę, bo wiem, że nie wszystkich interesuje 1D. Więc przejdę do kolejnej książki.
Jest to oczywiście Harry Potter. Nie czytałam niestety wszystkich części, czytałam tylko pierwszą i jestem w trakcie właśnie ostatniej, mimo to nie mam ostatnio czasu żeby usiąść i dać się porwać w świat Harrego. Książka jak i zarówno film są na prawdę warte obejrzenia. Oczywiście według mnie książka jest 100 razy lepsza od filmu - wszystko w książce jest dokładnie opisane, można samemu sobie to wyobrazić. Jednak Ci którzy na prawdę nie lubią czytać, mogą oglądnąć film, który jest również bardzo dobry i warty obejrzenia. Taka jakby bania na Harrego Pottera zaczęła mi się 2 lata temu. Niestety nie mam jak na razie możliwości zdobycia wszystkich części Harrego, mimo to na wakacjach będę starać się zdobyć każdą z tych części, aby mieć je w swojej kolekcji.
Kolejną i ostatnią książką, jaką chcę się z Wami podzielić, jest 'Bądź swoją siłą, przez 365 dni w roki' Demi Lovato. Szczerze? Przeczytałam 3 strony tej książki, a jestem w niej zakochana po uszy. Jest to rodzaj pamiętnika. U góry na środku napisany jest dzień i miesiąc, niżej jest cytat, jakieś krótkie przemyślenie i cel. Wiecie, nigdy nie pomyślałabym, że książka może tak zmienić człowieka. W moim przypadku przeszłam na prawdę bardzo dużą zmianę przed te 3 dni. Siedząc ciągle sama w pokoju zamulając przed komputerem, zaczęłam coś robić ze sobą, ze swoim życiem. Zaczęłam ćwiczyć, tak wiem to już nie wiem który raz, ale jestem osobą, która po prostu się nie poddaję i będę próbować tak długo, aż w końcu przez długo okres czasu będę ćwiczyć regularnie:) Na pewno ta książka w jakiś sposób podniosła mnie na duchu, dała jakiegoś takiego kopniaka, bo jestem odważniejsza, w ostatnim czasie jakoś swobodniej czuję się tutaj... Według mnie to piękne.. Cały czas się uśmiecham, jestem totalnie inna niż byłam, brak mi tylko odwagi aby zmienić niektóre rzeczy, hmm, ale myślę że do tego jeszcze dojdę.
Jeśli chcesz książkę, która poprawi twoje samopoczucie, nastawienie do samego siebie, na prawdę polecam Ci bardzo tę książkę..
Ogólnie u mnie w ostatnim czasie dużo się zmieniło.. na lepsze z czego jestem zadowolona jak nigdy, hehe!! Jutro nie mam zbyt fajnych lekcji mimo to, cieszę się z jutrzejszego pójścia do szkoły.. Nie wiem czy ja jestem nienormalna? haha. Ale teraz już przydałoby się iść spać:> także dobranoc:)
 Sebek <3



to zdjęcie jest chyba z przed półtora roku haha, wyglądam tu okropnie wiem hahah

Obserwatorzy